Maurice Westerwoudt

Associate director

+31 6 12 47 30 84


Maurice Westerwoudt (1967) is associate director bij Lindblom. Hij ontwikkelt voor Lindblom op interim basis creatieve producties, events en andere eigen projecten, brengt deze naar de markt en houdt zich actief bezig met acquisitie. In de afgelopen decennia bekleedde hij diverse management- en directiefuncties in de commerciële sector.

Voordat Maurice zich aansloot bij Lindblom was hij directeur Innovatie en Special Projects bij PR- & communicatiebureau Winkelman en Van Hessen. Hier heeft hij vele creatieve projecten bedacht en/of naar de markt gebracht, zoals de Nationale Bunkerdag en de KinderMuseumnacht. Met projecten voor onder andere Museum RockArt, het Radio LAB van de Radboud Universiteit en Greensand groeide de portefeuille van de afdeling onder zijn leiding fors met opdrachten voor overheden, instanties, stichtingen en het bedrijfsleven op het gebied van cultuur, sociaal maatschappelijke vraagstukken, werkgelegenheid, duurzaamheid en media.

Daarvoor was hij een kleine 25 jaar werkzaam in de voetballerij. Als safety & security officer bij Feyenoord en het Stadion Feijenoord was hij verantwoordelijk voor de veiligheid- en service organisatie bij alle evenementen zoals concerten, Europa Cup Finales, Euro 2000 en nationale en internationale wedstrijden. Dit leverde hem een transfer op naar ADO Den Haag waar hij als statutair directeur het imago en de politieke relaties verbeterde tussen club, supporters en lokale driehoek. Zijn innovatieve ideeën kon hij implementeren in het nieuwe stadion. Geluidsdetectie, smart camera’s en een uniek toegangssysteem met gezichtsherkenning resulteerden in een 97% pakkans. Namens de club was hij verantwoordelijk voor de bouw van het nieuwe onderkomen op het Forepark.

Maurice Westerwoudt

Associate director

+31 6 12 47 30 84


Maurice Westerwoudt (1967) is associate director bij Lindblom. Hij ontwikkelt voor Lindblom op interim basis creatieve producties, events en andere eigen projecten, brengt deze naar de markt en houdt zich actief bezig met acquisitie. In de afgelopen decennia bekleedde hij diverse management- en directiefuncties in de commerciële sector.

Voordat Maurice zich aansloot bij Lindblom was hij directeur Innovatie en Special Projects bij PR- & communicatiebureau Winkelman en Van Hessen. Hier heeft hij vele creatieve projecten bedacht en/of naar de markt gebracht, zoals de Nationale Bunkerdag en de KinderMuseumnacht. Met projecten voor onder andere Museum RockArt, het Radio LAB van de Radboud Universiteit en Greensand groeide de portefeuille van de afdeling onder zijn leiding fors met opdrachten voor overheden, instanties, stichtingen en het bedrijfsleven op het gebied van cultuur, sociaal maatschappelijke vraagstukken, werkgelegenheid, duurzaamheid en media.

Daarvoor was hij een kleine 25 jaar werkzaam in de voetballerij. Als safety & security officer bij Feyenoord en het Stadion Feijenoord was hij verantwoordelijk voor de veiligheid- en service organisatie bij alle evenementen zoals concerten, Europa Cup Finales, Euro 2000 en nationale en internationale wedstrijden. Dit leverde hem een transfer op naar ADO Den Haag waar hij als statutair directeur het imago en de politieke relaties verbeterde tussen club, supporters en lokale driehoek. Zijn innovatieve ideeën kon hij implementeren in het nieuwe stadion. Geluidsdetectie, smart camera’s en een uniek toegangssysteem met gezichtsherkenning resulteerden in een 97% pakkans. Namens de club was hij verantwoordelijk voor de bouw van het nieuwe onderkomen op het Forepark.