Luc van Aalderen
Communicatieadviseur / Consultant
Luc van Aalderen (1995) is als consultant betrokken bij (politieke) monitoring en projecten voor verschillende opdrachtgevers, zoals de Gemeente Den Haag, ING, Landelijk Knooppunt Huwelijksdwang en Achterlating en de STIVA.
Luc is van jongs af aan maatschappelijk en politiek betrokken, en heeft een achtergrond in Europese Studies. Tijdens zijn studie deed hij ervaring op in de landelijke politiek en studeerde hij politicologie aan de Duitse universiteit van Rostock. Hij begon zijn carrière in het landelijke campagneteam van GroenLinks. Hier werkte hij voornamelijk aan de onlinecampagne tijdens de Tweede Kamerverkiezingen van 2021 en de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.
Na drie jaar en twee landelijke campagnes was hij op zoek naar een verbreding van zijn ervaringen en kwam hij, na een kortstondige omzwerving bij een internetmarketingbureau, terecht bij Lindblom: hier werkt hij met veel plezier aan verschillende projecten voor uiteenlopende opdrachtgevers.
Luc is van jongs af aan maatschappelijk en politiek betrokken, en heeft een achtergrond in Europese Studies. Tijdens zijn studie deed hij ervaring op in de landelijke politiek en studeerde hij politicologie aan de Duitse universiteit van Rostock. Hij begon zijn carrière in het landelijke campagneteam van GroenLinks. Hier werkte hij voornamelijk aan de onlinecampagne tijdens de Tweede Kamerverkiezingen van 2021 en de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.
Na drie jaar en twee landelijke campagnes was hij op zoek naar een verbreding van zijn ervaringen en kwam hij, na een kortstondige omzwerving bij een internetmarketingbureau, terecht bij Lindblom: hier werkt hij met veel plezier aan verschillende projecten voor uiteenlopende opdrachtgevers.
Luc van Aalderen
Campagnemedewerker
Luc van Aalderen (1995) is als consultant betrokken bij (politieke) monitoring en projecten voor verschillende opdrachtgevers, zoals de Gemeente Den Haag, ING, Landelijk Knooppunt Huwelijksdwang en Achterlating en de STIVA.
Luc is van jongs af aan maatschappelijk en politiek betrokken, en heeft een achtergrond in Europese Studies. Tijdens zijn studie deed hij ervaring op in de landelijke politiek en studeerde hij politicologie aan de Duitse universiteit van Rostock. Hij begon zijn carrière in het landelijke campagneteam van GroenLinks. Hier werkte hij voornamelijk aan de onlinecampagne tijdens de Tweede Kamerverkiezingen van 2021 en de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.
Na drie jaar en twee landelijke campagnes was hij op zoek naar een verbreding van zijn ervaringen en kwam hij, na een kortstondige omzwerving bij een internetmarketingbureau, terecht bij Lindblom: hier werkt hij met veel plezier aan verschillende projecten voor uiteenlopende opdrachtgevers.
Luc is van jongs af aan maatschappelijk en politiek betrokken, en heeft een achtergrond in Europese Studies. Tijdens zijn studie deed hij ervaring op in de landelijke politiek en studeerde hij politicologie aan de Duitse universiteit van Rostock. Hij begon zijn carrière in het landelijke campagneteam van GroenLinks. Hier werkte hij voornamelijk aan de onlinecampagne tijdens de Tweede Kamerverkiezingen van 2021 en de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.
Na drie jaar en twee landelijke campagnes was hij op zoek naar een verbreding van zijn ervaringen en kwam hij, na een kortstondige omzwerving bij een internetmarketingbureau, terecht bij Lindblom: hier werkt hij met veel plezier aan verschillende projecten voor uiteenlopende opdrachtgevers.